70153010_537965866946185_3910890962246696960_n.jpg

Live Yoga

Hatha Yoga

  • Deze yoga maakt je niet alleen lichamelijk, maar ook mentaal en emotioneel krachtiger. Zodat je de moed hebt om je leven in eigen handen te nemen.
     

  • Stramme spieren worden soepeler zodat je lichaam vrijer en aangenamer voelt.
     

  • Je wordt je bewust van de stress-signalen van je lichaam, zodat je tijdig kunt ingrijpen en spanningen kan voorkomen.
     

  • Je leert om je niet te vergelijken met anderen en jezelf te accepteren zoals je bent. 
     

  • Je leert je grenzen stellen zodat je 'neen' kunt zeggen en gemakkelijker opkomt voor jezelf
     

MAANDAG 19u15 - 20u15
WOENSDAG 10u00 - 11u00
Schermafbeelding 2021-11-15 om 11.51.51.png

Yin Yoga

  • Deze rustige vorm van yoga stimuleert de 'yin' kwaliteiten van acceptatie, loslaten, introspectie, mildheid en dankbaarheid. 
     

  • Door langere tijd in dezelfde houding te blijven dring je door tot in het bindweefsel en verbeter je de mobiliteit van je gewrichten, waardoor spanningen en blokkades die er al heel lang zitten ook kunnen worden losgelaten.
     

  • De basisprincipes van mindfulness lopen als een rode draad door de lessen. Je oefent in niet oordelen, je aandacht naar het hier en nu brengen door je lichaam, je gedachten en gevoelens te observeren. Dit brengt vaak inzichten die je dan kunt meenemen naar je dagelijks leven.
     

  • Je lichaam en geest kunnen helemaal ontspannen waardoor de zelfhelende kracht van je lichaam gestimuleerd wordt en klachten vanzelf verminderen of verdwijnen.
     

  • Bij alle yin-houdingen worden bepaalde meridianen gestimuleerd waardoor je de doorstroming van Chi stimuleert. Dit is volgens de Traditionele Chinese Geneeskunde de basis van een goede lichamelijke en geestelijke gezondheid.

MAANDAG 20u30 - 21u30

DINSDAG 20u30 - 21u30

Schermafbeelding 2022-04-01 om 13.51.38.png

Yin - Yang yoga

  • Een combinatie van Hatha en Yin yoga.
     

  • De helft van de les gaan we actieve yoga doen waarbij we werken aan spierkracht en bewegen op het ritme van de ademhaling.
     

  • De andere helft doen we passieve yoga waarbij de nadruk ligt op het openen en stretchen van het lichaam - zowel de spieren als de fascia - en het ontspannen.

VRIJDAG 9u30 - 10u30

GRATIS PROEFLES
Daarna
13€ per les
110€ voor 10-lessen (6 maanden geldig)
Graag op voorhand inschrijven